3 مهارت اصلی تدوینگر

تاریخ ارسال : 1401/03/16

در این مطلب به بررسی برخی مهارت های مورد نیاز تدوینگران میپردازیم.

تدوینگران چه مهارت هایی دارند؟

مهارت‌ها و دانشی که به عنوان یک ادیتور نیاز دارید مسیر موفقیت شما در این صنعت را مشخص می‌کند. در واقع هر چقدر که برای توسعه و بروز کردن این قابلیت‌ها بیشتر تلاش کنید مشخصا درآمد بیشتری هم خواهید داشت و از همه مهم‌تر اینکه در بازار به عنوان یک فرد حرفه‌ای و با تجربه شناخته می‌شوید. البته نکته‌ای که باید در نظر بگیرید این است که این روزها صرفا برای اینکه وارد این حوزه شوید حتما نباید تحصیلات آکادمیک و دانشگاهی داشته باشید بلکه می‌توانید خودتان به صورت خود آموز/self-taught شروع به یادگیری کرده و سپس به عنوان کارآموز دوره های تدوینگری استخدام شده و شروع به کسب تجربه و ایجاد رزومه کاری نمایید. موقعیت های شغلی تدوینگر در سایت ایران استخدام را در این قسمت مشاهده نمایید.

در این قسمت به 3 مورد از مهارت های مورد نیاز یک تدوینگر میپردازیم:

  • توانایی برقراری ارتباط:

برای اینکه در فرآیند و طول تدوین به بهترین نتیجه برسید باید بتوانید با نیروی حاضر در بخش‌های دیگر هم همکاری کنید. از مهندسین صدا گرفته تا فیلم نامه نویس، نور پرداز و … اگر که به عنوان یک فریلنسر در این حوزه کار می‌کنید باید بدانید که بیشتر وظایف به عهده خودتان است. از پیدا کردن پروژه جدید گرفته تا تحویل کار و حتی خدماتی که بعد از اتمام کار به مشتری ارائه می‌دهید. در نتیجه باید مهارت برقراری ارتباط صحیح را داشته باشید.

  • آشنایی با کامپیوتر و الکترونیک:

تدوین بدون سیستم کامپیوتری تقریبا بی‌معنیست. شما برای تدوین بیشتر وقت خودتان را پشت سیستم می‌گذارنید و با کامپیوتر سر و کار دارید. در واقع نه تنها می‌توانید بهترین سیستم سخت افزاری را برای خودتان جمع کنید بلکه می‌توانید در صورت بروز مشکل و خطا دست به آچار شوید.

  • آشنایی به زبان انگلیسی:

اگر که مهارت کافی در زبان انگلیسی داشته باشید می‌توانید به راحتی پروژه‌هایی خارج از ایران هم بگیرید. جدای از این تمامی نرم افزارهایی که به منظور تدوین فیلم استفاده می‌شوند به زبان انگلیسی هستند. بنابراین آشنایی با این زبان کمک می‌کند که درک بهتری از گزینه‌ها، تنظیمات و قابلیت‌های برنامه داشته باشید.

منبع: ایران انجمن

نحوه ساخت رزومه آنلاین در ایران استخدام

تاریخ ارسال : 1401/03/16

در این متن می خواهیم درمورد نحوه ساخت رزومه آنلاین و رایگان در سایت ایران استخدام که بسیار آسان است توضیحاتی ارائه دهیم.

حوزه اطلاع رسانی ایران استخدام
همکاران ما در تلاش هستند که با سرعت و دقت بالا جدیدترین فرصت‌ های شغلی و استخدامی را چه در حوزه آگهی‌های استخدامی دولتی، استخدام بانک ، موسسات خصوصی و استخدام شرکت‌ ها را در اختیار شما بگذارند. همچنین ما سعی کرده‌ایم تا به کمک تکنولوژی آخرین اخبار‌های مرتبط با استخدام و تقاضای نیرو را از طریق سایت، شبکه‌های اجتماعی، ایمیل، پیامک و حتی اپلیکیشن ایران استخدام اطلاع رسانی کنیم. بدین شکل شما عزیزان به هیچ عنوان از این اخبار غافل نمی‌شوید و فرصت‌ها را از دست نمی‌دهید.

رزومه ساز ایران استخدام
همان طور که می‌دانید رزومه فاکتور مهمی در فرآیند استخدام به حساب می‌آید. یک رزومه حرفه‌ای کمک می‌کند تا بتوانید به بهترین شکل خودتان را به کارفرمایان و شرکت‌ها معرفی کنید. هدف از ساخت رزومه این است که شما را به عنوان یک کاندیدای مناسب برای موقعیت شغلی مورد نظر معرفی کند. اغلب اوقات بسیاری از کاربران به دلیل نداشتن رزومه کامل و استاندارد موقعیت‌های شغلی خوبی را از دست می‌دهند. ما می‌خواهیم که شما جز این افراد نباشید. رزومه ساز آنلاین ایران استخدام اینجاست که به شما عزیزان کارجو کمک کند.

اما بحث اینجاست که چطور می‌توانید یک رزومه کامل داشته باشید؟؟ برای اینکه بتوانید یک رزومه حرفه‌ای آنلاین بسازید تنها کافیست که در سایت ثبت نام کنید و به بخش رزومه ساز بروید. رزومه ساز آنلاین ایران استخدام شامل بخش‌ها و قسمت‌های استاندارد رزومه‌های جهانی است. یعنی بخش‌هایی که بیشتر مورد توجه کارفرما هستند را شامل می‌شود. همچنین می‌توانید بعد از پر کردن اطلاعات مورد نظر یکی از قالب‌های رایگان ما را جهت نمایش رزومه انتخاب کنید. در نهایت هم می‌توانید برای آرشیو رزومه آن را به صورت PDF از سایت دانلود کنید.

سخن نهایی
مسئله اینجاست که با رعایت نکات گفته شده می‌توانید به راحتی به هدفی که دارید برسید. از طرفی رابط کاربری آسان و یوزر فرندلی ایران استخدام در تسریع این فرآیندها نیز به شما کمک می‌کند.

منبع: صراط نیوز

8 مهارت اصلی گرافیست

تاریخ ارسال : 1401/03/12

در این نوشته به مهارت های اساسی و لازم برای گرافیست شدن میپردازیم.

مهارت های گرافیست چیست؟
گرافیست از شغل های جذاب و پر تنوع است که روزمرگی در آن معنا ندارد افرادی که در این رشته کار می کنند همیشه با روحیه ای عالی ظاهر می شوند. این افراد با توانمندی های خاصی که دارند بهترین پروژه ها را تحویل می دهند. حتما می دانید مهارت های که یک گرافیست نیاز دارد چگونه است؟

  1. ایده پردازی و داشتن قدرت تخیل بالا
  2. ارائه طرح های مختلفی به مشتری
  3. شناخت هدف و فهماندن موضوع به مخاطب
  4. داشتن اطلاعات غنی در مورد حوزه های مشابه مانند عکاسی و چاپ
  5. اطلاع دقیق از سیستم گرافیک جدید
  6. توانمندی در برقراری ارتباط با مخاطب نیز از نیازهای گرافیست
  7. آشنایی کامل به کامپیوتر و نرم افزارهای این رشته
  8.  تجربه کردن کارهای مختلف گرافیک باعث ارتقای شغل برای پربار شدن رزومه

جهت مشاهده فرصت های شغلی گرافیست اینجا کلیک نمایید.

سایت ایران استخدام چه امکاناتی دارد ؟

تاریخ ارسال : 1401/03/12

در این متن می خواهیم در مورد امکاناتی که کاریابی ایران استخدام در اختیار شما قرار میدهد صحبت نماییم تا بتوانید به آسانی شغل خود را بیابید.

معرفی سایت ایران استخدام
سایت ایران استخدام (Www.IranEstekhdam.IR) یک سرویس دهنده خصوصی و عام المنفعه در زمینه شغل و آگهی های استخدامی است. از طریق خدمات این سایت هم کارجویان و هم کارفرمایان در سراسر کشور قادر خواهند بود در بستر آگهی های استخدام با یک دیگر ارتباط برقرار کنند.

امکانات سایت ایران استخدام

  • وبسایت ایران استخدام: سایت ایران استخدام بزرگترین مرجع بروز آگهی های استخدامی در سراسر کشور است و به صورت روزانه محل مراجعه چندین هزار کارجو و کارفرما از سراسر کشور جهت استفاده از خدمات آن می باشد.
  • شبکه های اجتماعی ایران استخدام: مجموعه ایران استخدام دارای شبکه های اجتماعی مختلف در پیام رسانهای گوناگون می باشد که با توجه به استقبال صورت گرفته از این خدمات، ایران استخدام دسترسی آسان و مناسب جهت اطلاع رسانی آگهی های استخدامی شرکتهای خصوصی و سازمانهای دولتی را به بیش از یک میلیون عضو خود دارد.
  • اپلیکیشن موبایل ایران استخدام: اپلیکیشن اختصاصی و رایگان سایت ایران استخدام یکی از راحت ترین و کارآمدترین ابزارها جهت یافتن فرصت های  شغلی متناسب  با نیاز کارجویان است. این اپلیکیشن استخدام  به صورت رایگان است و با توجه به کارایی بالایی که دارد در مدت کوتاهی پس از انتشار خود مورد توجه بیش از هزاران کارجو قرار گرفته است.

سخن پایانی
روزانه بیش از صدها آگهی استخدام و هزاران موقعیت شغلی شامل آگهی های استخدام تهران و سایر استانهای کشور در سایت ایران استخدام منتشر می گردد و از طریق خدمات پیامکی و ایمیل و یا اپلیکیشن اختصاصی و شبکه های اجتماعی متعلق به ایران استخدام، به اطلاع صدها هزار کارجویی که در حال استفاده مستمر و روزانه از این خدمات هستند می رسد.

منبع: خبرآنلاین

معرفی رشته و شغل مهندسی عمران

تاریخ ارسال : 1401/03/10

در این متن می خواهیم در مورد معرفی رشته و شغل مهندسی عمران و اینکه چگونه یک مهندس عمران موفق باشیم اطلاعاتی در اختیار شما قرار دهیم.

معرفی رشته عمران
رشته‌ی عمران رشته‌ی بسیار وسیعی است و گرایش‌ها و زیرمجموعه‌های متنوعی دارد. اغلب مهندسان عمران دارای مدرک دانشگاهی این رشته هستند که تحصیل در آن به‌مدت ۳تا ۵ سال زمان می‌برد.

مهندس عمران به چه مواردی می پردازد؟
مهندسی عمران یکی‌از شاخه‌ های رشته‌ ی مهندسی است که به طراحی و نگهداری و ساخت سازه‌های طبیعی و مصنوعی ازجمله جاده‌ها، پُل‌ها، کانال‌ها، سدها و ساختمان‌ها می‌پردازد. جالب است بدانید مهندسی عمران بعداز مهندسی جنگ یا مهندسی نظامی (مدیریت و طراحی مانورها، عملیات و مسائل مرتبط با آن‌ها) قدیمی‌ترین نظام مهندسی به‌ شمار می‌آید. شما می توانید برای مشاهده مقاله های مهندس عمران کلیک نمایید.

مهندس عمران موفق
یک مهندس عمران موفق همیشه سعی می‌کند مفاهیم پشت هر بحث را درک کند. فعالیت‌های فوق برنامه‌ای را انجام بدهد که با رشته‌اش مرتبط است و به بهتر شدن کارش کمک می‌کند. وی تمرکز خود را بر روی مقررات و آیین‌نامه‌ها می‌گذارد و به خوبی آن‌ها را می‌آموزد. همچنین بزرگترین نرم‌افزار مربوط به رشته‌ی مهندسی عمران را یاد می‌گیرد تا به موفقیت بیشتری نسبت به دیگران برسد. مهندس عمران موفق کسی است که اوقات فراغت خود را نیز به کار در یک شرکت مهندسی یا زیر نظر هر متخصصی می‌گذراند و به این شیوه کارآموزی می‌کند. وی کتاب‌ های مهندسی عمران و فیلم‌های آموزشی و سایر منابع مربوط به شغل خود را جمع‌آوری و مطالعه می‌کند.
اگر فردی می‌خواهد یک مهندس عمران موفق بشود باید بداند که تجربه حرف اول را می‌زند پس نباید از شکست‌ها و نواقص کار ناراحت بشود. درنهایت مهندسی در کار خود موفق خواهد شد که در زمینه‌ی کارایی هزینه هم خبره باشد و از هزینه‌های مربوط به کار خود آگاه باشد.

سخن نهایی
اکنون که با پیشینه‌ی رشته‌ی مهندسی عمران آشنا شدیم، باید بدانیم که افراد در این شغل امکان انجام پروژه را با ارزیابی سرمایه اولیه، نیازهای سازه و کاربردی بودن طراحی تضمین می‌کنند. برای مشاهده فرصت های شغلی مهندس عمران اینجا کلیک نمایید.

منبع: جامعه خبری تحلیلی الف


صفحه 20 از 24