مترجم زبان انگلیسی چه مهارت هایی دارد؟

تاریخ ارسال : 1401/05/03

مترجمی شغلی است که نیاز به مهارت های مختلف دارد، متنی که در اختیار شما قرار داده ایم مهارت هایی است که مترجمان زبان انگلیسی و سایر زبان ها باید داشته باشند.

اگر توانمندی های لازم در شغل مترجمی زبان انگلیسی را دارید اما سابقه کافی ندارید، نگران نباشید.
فقط لازم است با داشتن یک رزومه کامل و کارفرما پسند، استخدام شوید.

شما می توانید برای مشاهده آگهی های استخدام مترجم آنلاین از طریق کاریابی های مجازی مراجعه نمایید.

مهارت های مترجم زبان انگلیسی

از مهارت‌ها و توانمندی‌های حرفه‌ای می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • تسط به دو با چند زبان – زبان مبدا و مقصد
  • درک کافی و دانش عمیق از فرهنگ‌های یک زبان/کشور – این مهارت در محلی سازی کمک می‌کند
  • مهارت خوب نوشتاری و دانش گرامری کافی

  • دانش موضوعی و تخصصی برای زمینه‌های پژوهشی و علمی
  • توجه و دقت کافی نیست به جزئیات
  • مهارت‌های مدیریت زمان به منظور استفاده بهینه از وقت/بخصوص زمانی که با چندین مشتری کار می‌کنید

سخن پایانی
چراکه برخی از کارفرمایان حتی به دنبال استخدام مترجم مبتدی هستند. برای ساخت رزومه رایگان پیشنهاد میکنیم به عنوان کارجو از سیستم رزومه ساز رایگان ایران استخدام استفاده نمایید.

منبع: مجله ایران استخدام

آیا آشپزی نیاز به تحصیلات دانشگاهی و آموزش دارد؟

تاریخ ارسال : 1401/05/02

میزان تحصیلات آشپز و کمک آشپز و همچنین آموزش بسته به مهارت وی دارد زیرا اکنون برای استخدام آشپز و کمک آشپز اکثر کارفرمایان از این افراد مدرک آشپزی می خواهند!

اگر در گذشته گفته می‌شد، آشپز باید تحصیلات دانشگاهی یا آموزشی داشته باشد، شاید همه ما می‌خندیدیم؛ زیرا تصور ما از آشپزی، مهارتی است که طی تجربه عملی به دست آمده است.

میزان تحصیلات آشپز چقدر باید باشد؟
البته در حال حاضر نیز بسیاری از آشپز و کمک ماهر، کسانی هستند که بر اساس تجربه، استعداد و علاقه به یک آشپز یا کمک آشپز خوب تبدیل شده‌اند. با این حال، سطح آموزش و تخصص مورد نیاز یک آشپز به محل کار آنها بستگی دارد.


آشپزهایی که در سفره خانه‌ها، کافه تریاها و فست فودها کار می‌کنند نیازی به آموزش خاصی ندارند، در حالی که شیرینی پزها، آشپزهای غذاهای خاص مانند غذاهای غیر بومی، دریایی و… همگی نیاز به یادگیری مهارت‌های خاصی دارند.

مطلب مفید و مرتبط: معرفی شغل آشپز و کمک آشپز را اینجا بخوانید!

سخنی مفید
امروزه یادگیری آشپزی به صورت عملی در موسسات آموزشی نیز آموزش داده می‌شود. حتی برخی از کسانی که به دنبال آشپز و کمک آشپز حرفه‌ای هستند ترجیح می‌دهند افرادی را که مدرک آموزشی دریافت کرده‌اند به کار گیرند. هر چند در نهایت مهارت و تجربه، عامل تعیین کننده است.

منبع: مجله ایران استخدام

فرزکار cnc چه ویژگی هایی دارد؟

تاریخ ارسال : 1401/05/01

متنی که در اختیار شما قرار داده ایم ویژگی هایی است که یک فرزکار و یا فرزکار cnc باید داشته باشد.

کارفرمایانی که به درج آگهی استخدام فرزکار یا استخدام فرزکار CNC می پردازند، معمولاً از کارجو انتظار دارند که دارای ویژگی های مرتبط با شغل مورد نظر خود باشد.

ویژگی های شغل فرزکار یا فرزکار cnc
در این متن به بخشی از این ویژگی ها اشاره کرده ایم:

  • یک چشم دقیق و بینا برای دقت بر روی جزئیات
  • استعداد ماشین‌کاری
  • توانایی انجام محاسبات

  

  • آشنایی اولیه با برنامه‌ نویسی کامپیوتر و نرم افزارهای CAD/CAM
  • توانایی رعایت دستوالعمل‌های ایمنی
  • مهارت‌های حل مسئله و مهارت‌های چند وظیفه ای

ایمنی در محیط کار همواره از نکات قابل توجه در این کار محسوب می‌شود و یک فرزکار باید مراقب ایمنی خود و سایر کارکنان خط تولید باشد.
شما می توانید آگهی های مرتبط به استخدام cnc کار در تبریز و سایر استانها را در کاریابی مجازی مانند ایران استخدام مشاهده نمایید.

منبع: مجله ایران استخدام

حرفه های آموزشی شغل خیاط و چرخکار

تاریخ ارسال : 1401/04/30

متنی که ارائه داده ایم تمامی الزامات آموزشی شغل خیاط و چرخکار است.

اهمیت لباس در زندگی انسان
لباس، یکی از ملزومات اساسی انسان‌ها است که به تغییر جایگاه اجتماعی آنان نیز کمک می‌کند. بسیاری از ما تمایل داریم لباس‌هایی فاخر با بهترین کیفیت، مدل و دوخت داشته باشیم. از این رو به خیاط و چرخکار مانتو و سایر لباس ها نیازمندیم.

آموزش های لازم برای خیاط و چرخکاری
اکثر چرخکارها و خیاط‌ ها به صورت تجربی، در این شغل آموزش دیده و فعالیت دارند. یعنی یا استعداد و علاقه خاصی در این شغل داشته‌اند و یا با آموزش در کنار چرخکارهای با سابقه و حرفه‌ای، این حرفه را یاد گرفته‌اند.

با این حال امروزه بسیاری از چرخکار ها و خیاط‌ ها تمایل دارند از طریق آموزش‌های فنی که توسط موسسات آموزشی معتبر ارائه می‌شود، مراحل تحصیلی این شغل را نیز طی کنند و در کارگاه های تولیدی که به دنبال استخدام کارآموز خیاط هستند، مشغول به کار شوند.

در فرایند آموزشی نیز افراد موظف هستند به صورت عملی و حتی تئوریک، مراحل و دروسی را پشت سر گذارند.

منبع: بلاگ ایران استخدام

چگونه برنامه نویسی وب را شروع کنیم؟

تاریخ ارسال : 1401/04/28

همانطور که گفتیم برنامه نویسی نکات مهمی دارد تا قبل از فراگیری آن باید به آنها بپردازید، در این متن به نکات مهم مورد نیاز اشاره شده است.

همان‌طور که گفتیم برنامه‌ نویسی یک تخصص است بنابراین نیاز به سرمایه‌گذاری، زمان، انرژی و پول دارد. بدون صرف این موارد حتی نمی‌توانید به چارچوب های برنامه نویسی وب دست یابید.

برنامه نویس وب چه نکاتی را باید راعایت کند؟

  • بسیاری از افراد درباره درآمدهای بالای برنامه‌ نویسان می‌شنوند و دوست دارند وارد این حوزه شوند اما برنامه‌ نویسی وب به‌ دلیل پیچیدگی و گستردگی زیادی که دارد نیازمند علاقه است. اگر علاقه ندارید وارد نشوید.
  • همان‌طور که گفتیم برنامه‌نویسی وب به دو بخش بک‌اند و فرانت‌اند تقسیم می‌شود. قبل از ورود به این حوزه مشخص کنید که می‌خواهید در کدام بخش دست‌ به‌ کار شوید.

  • حوزه برنامه‌ نویسی حوزه پویایی است و هرروز فناوری‌های جدیدی وارد آن می‌شود. بنابراین اشخاصی که می‌خواهند وارد این حوزه شوند باید پیوسته اطلاعات خود را به‌روز نگه دارند.
  • برنامه‌نویسی خوب ارتباط زیادی باتجربه کاری افراد دارد. ممکن است برنامه‌نویس برای حل مسئله‌ای در برنامه ساعت‌ها و روزها زمان صرف کند. پس یک برنامه‌نویس وب موفق نیازمند پشتکار و صبر زیادی است.

مطلب مرتبط: صفر تا صد برنامه نویسی وب

سخن پایانی
برنامه نویسان ساعت‌های طولانی پشت میز می‌نشینند به‌همین‌دلیل لازم است سبک زندگی خود را طوری با کارشان تنظیم کنند که فعالیت بدنی لازم را داشته باشند. همچنین می‌بایستی در مرحله برنامه‌نویسی و رفع خطا، صبر و حوصله زیادی به خرج دهند. معمولاً کسانی که در حوزه کامپیوتر تحصیل می‌کنند در سال‌های تحصیل خود این مسائل را تجربه خواهند کرد.

  • شما می توانید برای مشاهده آگهی های استخدام برنامه نویس وب در کاریابی مجازی کلیک نمایید.

منبع: بلاگ ایران استخدام


صفحه 11 از 24