چگونه شغل ایده آل خود را پیدا کنیم؟

تاریخ ارسال : 1401/05/29

در این متن به اینکه چگونه بهترین جایگاه شغل خود را پیدا کنید صحبت شده است، امیدواریم مطلبی مفید باشد.

بهترین جایگاه شغلی خود را پیدا کنید!
شما هم تا الان موفق نشده‌اید که شغل ایده‌آل و مورد علاقه‌تان را پیدا کنید؟! تنها افراد محدودی در جامعه هستند که می‌توانند در یک مدت زمان کوتاه حرفه مورد علاقه‌شان را پیدا کنند. در واقع تا سن 50 سالگی یک فرد حدودا 12 موقعیت شغلی متفاوت را تجربه می‌کند!تا زمانی که در نهایت به بهترین جایگاه شغلی خود دست پیدا کند!

برای بسیاری از افراد این به معنی تغییر کلی حرفه‌شان است. تا جایی که در سال 2016 حدود 6.2 میلیون کارگر به طور کلی شغل خودشان را عوض کردند و به سراغ یک کار دیگر رفتند.

شما می توانید آگهی های استخدام کارگر را در کاریابی های مجازی مانند ایران استخدام مشاهده نمایید.

تغییر شغل یک خیابان دو طرفه است. در یک سمت شمایید و در سمت دیگر شرکت و کارفرمایی که در مجموعه آن‌ها فعالیت می‌کنید. همان طور که ممکن است خودتان هم بارها شنیده باشید، نیروی انسانی خوشحال نیروی فعال‌تر و کارآمدتریست.

سخن پایانی
پس اگر در حال خواندن این مطلب هستید به احتمال خیلی زیاد مسیر شغلی فعلی‌تان چندان برایتان رضایت‌بخش نیست. در نتیجه از این مطلب و زمان به عنوان یک فرصت برای بررسی و ارزیابی احساسات و علایق خودتان استفاده کنید.

منبع: ایران استخدام

اهمیت برنامه نویسی و یادگیری آن

تاریخ ارسال : 1401/05/26

چرا برنامه نویسی حائز اهمیت است؟ در این مطلب به این سوال پاسخ داده خواهد شد.

برنامه نویسی چه اهمیتی دارد؟
هر طرف را نگاه کنید حضور و نقش برنامه نویسی را می‌بینید. از ساعت حرکت متروها گرفته تا اسپرسوسازهایی که روزانه از آن‌ها استفاده می‌کنید. همین نشان می‌دهد که برنامه نویسی و البته برنامه نویسان چقدر نقش حیاتی در دنیای امروزی دارند.

شما می توانید آگهی های استخدام برنامه نویس اندروید را در کاریابی مجازی مشاهده نمایید.

برنامه نویسی چه امکاناتی به انسان می دهد؟

از طرفی برنامه نویسی این امکان را می‌دهد تا:

  • تضمین داشتن یک شغل
  • الزامی به داشتن مدرک دانشگاهی نیست و می‌توانید خودآموز شروع به یادگیری کنید
  • می‌توانید هر برنامه‌ای که می‌خواهید را بسازید

  • می‌توانید به راحتی از خانه و به صورت ریموت کار کنید
  • پتانسیل بالا در داشتن درآمد خوب
  • از نحوه ساز و کار نرم افزارها سردرمی‌آورید

مطلب مرتبط: آگهی های استخدام برنامه نویس دورکار

زمانی که یاد بگیرید به درستی فکر کنید، فرصت‌ های بیشماری در زندگی برایتان فراهم خواهند شد.

منبع: بلاگ ایران استخدام

پردرآمدترین رشته ریاضی و تجربی چیست؟

تاریخ ارسال : 1401/05/25

متنی که در اختیار شما قرار داده ایم پردرآمد ترین رشته های ریاضی و تجربی را می توانید مشاهده نمایید.

رشته های پردرآمد ریاضی کدامند؟
رشته‌های پردرآمد ریاضی فیزیک عمدتا شامل رشته‌های مهندسی هستند. این رشته‌ها شامل مهندسی متالوژی، مهندسی نفت، مهندسی برق، مهندسی کامپیوتر، مهندسی هوافضا، مهندسی پزشکی، مهندسی شیمی، مهندسی عمران، مهندسی پلیمر راه‌ آهن، مهندسی شهرسازی و مهندسی مکانیک است.

شما می توانید آگهی های استخدام مهندس عمران را در کاریابی مجازی مانند ایران استخدام مشاهده نمایید.

پردرآمدترین رشته تجربی چیست؟

در رشته تجربی، رشته‌های مرتبط با پزشکی و امور درمانی بیشترین طرفدار و البته بیشترین درآمد را دارند. برخی از این رشته‌ها عبارت است از رشته دندانپزشکی، داروسازی، پیراپزشکی شامل فیزیوتراپی، امور دانشگاهی، بینایی سنجی و شنوایی سنجی، مامایی، هوشبری، علوم تغذیه و گفتار درمانی.

سخن پایانی

با مشاهده شرایط آگهی های استخدام مهندس برق و سایر شغل هایی که در کاریابی ایران استخدام درج شده اند، متوجه میزان تقاضا برای استخدام در این رده هایی شغلی میشوید.

منبع: ایران استخدام

تفاوت منشی و مسئول دفتر چیست؟

تاریخ ارسال : 1401/05/23

متنی که در اختیار شما قرار داده ایم به بررسی جایگاه منشی و مسئول دفتر پرداخته است.

اگر تا به حال به دفاتر اداری، مطب‌ها، سازمان‌ها و یا شرکت‌ها مراجعه کرده باشید، حتما با افرادی با عنوان منشی برخورد داشته‌اید. برخی از این افراد به عننوان مسئول دفتر نیز فعالیت دارند.

مطلب مرتبط: استخدام منشی مطب

جایگاه منشی و مسئول دفتر
منشی و مسئول دفتر اغلب دو حرفه یکسان تلقی می‌شوند. البته گاه ممکن است برخی از کسب و کارها یا حرفه‌ها، جایگاه متفاوتی را برای منشی و مسئول دفتر تعیین کنند، اما برخی از کارفرمایان برای استخدام مسئول دفتر و منشی مسئولیت ها، وظایف و جایگاه یکسانی در نظر می‌گیرند.


با این حال برخی معتقدند که شغل منشی بسیار فراتر از مسئول دفتر است. یعنی گرچه وظایف هر دو شغل یکی است، اما منشی آن وظایف را در رابطه با کل شرکت بر عهده دارد، در حالی که وظایف مسئول دفتر، تنها مربوط به بخشی از سازمان از جمله مسائل مربوط به مدیریت است.

سخن پایانی
از این رو بسیاری از شرکت‌ها و سازمان‌ها، ترجیح می‌دهند به جای اختصاص دادن دو جایگاه متفاوت برای منشی و مسئول دفتر، تنها اقدام به استخدام منشی نمایند، زیرا یک منشی می‌تواند از پس مسئولیت‌های مسئول دفتر نیز برآید.

شما می توانید متن آگهی استخادم منشی را با کلیک مشاهده نمایید.

منبع: منشی کیست و چه مهارت هایی نیاز دارد؟

یک مهندس عمران چه مهارت هایی دارد؟

تاریخ ارسال : 1401/05/22

در این متن به چند مورد از مهارت های مهندس عمران اشاره کرده ایم که هر فردی باید برای ورود به این حوزه این مهارت ها را فراگیرد.

شما به عنوان یک مهندس عمران موفق به مهارت‌ ها و توانایی‌هایی نیاز دارید که برخی از آنها را به اختصار شرح می‌دهیم. با فرا گرفتن این مهارت ها می توانید وارد حوزه استخدام مهندس عمران شوید.

مطلب مرتبط: وظایف مهندس عمران را اینجا بخوانید!

مهارت های مهندس عمران

مهارت‌های ارتباطی:
یکی از مهمترین توانایی‌های یک مهندس عمران مهارت ارتباطی است. شما به عنوان یک مهندس عمران باید بتوانید به درستی با کارگران، مشتریان و همکاران ارتباط موثر برقرار کنید.شما باید بتوانید از تمام نظرات استفاده کنید و به ایده‌های دیگران جهت‌دهی مناسب بدهید.

خلاقیت و نوآوری:
شرایط وامکانات تمام پروژه‌ها یکسان نیست. بنابراین شما به عنوان یک مهندس عمران باید در شرایط مختلف وگوناگون قادر به خلاقیت برای استفاده بهینه از موقعیت خود باشید.

منبع: اویم شاهانه


صفحه 8 از 24